Friday, August 21, 2009

hari bahagia.....

alhamdulillah, sehingga ke saat ini, saya masih d beri kesempatan oleh-Nya utk terus hidup... terima kasih Tuhan.... syukur alhamdulillah... pg ni juga , hati sungguh lega dan gembira... setelah 17 hari b'juang, p'mintaan p'tama saya dlm syarikat SVR telah d makbulkan-Nya...

hari ini, dengan rasminya saya b'gelar UM (Unit Manager)... ini b'makna, 1 sejarah tlh t'cipta dlm hidup saya. buat kali p'tama, saya merasai kenaikan pangkat dalam masa tak sampai 3 minggu. paling penting, bukan pangkat je lebih besar.... pendapatan pun meningkat... banyak jugalah bezanya... bolehlah buat tambah2 m'bantu suami buat persiapan hari raya....


destinasi seterusnya.... GM (Group Manager).... InsyaAllah, saya akan usahakan utk m'capai tahap tu sblm 30 September 2009. x boleh target awal2 coz anak nak upsr... lepas dia habis periksa, saya akan GEGAR seluruh Malaysia!!!!!!

huh! tak sabar rasanya ni.. mana taknya? klu dah b'gelar GM ni..., senang2 boleh dapat 3 4 ratus 1 hari!! InsyaAllah... amin.... setakat hari ni, dah ada lebih kurang 150 org GM dlm SVR. ada yg dah mula rasa income RM5000 sehari tau...

jumpa lagi.....

No comments:

Post a Comment