Tuesday, July 28, 2009

Saya di kahwin paksa!!!!

pasti anda tak sabar2 nak baca artikel ni kan? tanpa sedar, minda mula t'tanya2 atau sekurang2nya m'gambarkan betapa tragis penulis ni... hu..hu...

betul... saya telah d kahwinpaksa oleh ibu saya.... tapi bkn dgn suami la... dgn syarikat DCL. he...he... jgn marah a...

kisahnya begini.....

ibu saya yg saya panggil mummy adalah seorg ibu yg sa......ngat penyayang dan mahukan yg t'baik utk anak2nya.... jadi, apa saja yg beliau buat, beliau sedaya mungkin akan melibatkan anak2... mummy ni orgnya 'business minded'. mcm2 bisnes yg beliau buat t'masuklah p'niagaan multi level. MLM la kata org jawa.... saya atr anak yg sering jadi 'mangsa' sbb x reti nak bantah.

stakat ni ada la lbh kurang 20 sykt yg beliau dah sertai... saya pulak, stakat ni dah 6 sykt yg tlh dan sedang saya sertai (tak t'masuk sykt2 yg mummy registerkan nama tanpa rela dan lansung sya x buat....) di atr 6 sykt yg saya sebutkan tadi, hanya 2 sj sykt yg saya sertai tanpa paksaan sesiapa ~ produk score a ( http://www.scorea.com/ & http://www.svr2u.com/ ). selebihnya semua ada unsur2 paksa.... di atr yag ada unsur2 paksa ni pulak, ada 1 yg jadi 'paksarela'. yg paksarela ni la yg saya maksudkan dgn kawin paksa tadi.

1 comment:

  1. Apa apa pun itu telah TERSURAT dan TERSIRAT. Apa yg terjadi sekadar sebab musabab saja. Itu TAKDIR namanya

    ReplyDelete